SERVICII SILVICE 2015
- Details
- Category: Achiziții publice
- Published on Tuesday, 09 June 2015 15:36
- Written by Super User
Nr. 2860 din 09.06.2015
ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA
ACHIZITIE SERVICII ANEXA 2B
- AUTORITATEA CONTRACTANTA: Regia Publica Locala a Padurilor “PIATRA CRAIULUI” R.A., cu sediul in Judetul Brasov, Oras Zarnesti, Str. Postavarului, nr. 5, tel/fax 0268/223007, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ; site: www.rplp-piatracraiului.ro
- PROCEDURADEATRIBUIRE APLICATA: Licitatie publica deschisa, finalizata prin incheirea unui contract de achizit publica.
- LOCUL PRESTARII SERVICIILOR: Fond forestier administrat de catre RPLP Piatra Craiului RA
- CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR: Servicii silvice - taieri de ingrijire, lucrari de intretinere a regenerarilor si ARN, intretinere culturi in pepiniere si solarii, categoria 27 din Anexa 2B la HG 34/19.04.2006 cod CPV: 77231600-4, 77200000-2, 77231800-6.
- CANTITATEA SERVICIILOR: Serviciile silvice ce fac obiectul procedurii sunt prezentate ca anexa la Caietul de sarcini.
- Achizitionare servicii similare: nu este cazul
- Acord cadru: Nu este cazul
- Divizare pe loturi: nu.
- DURATA CONTRACTULUI: 6 luni
- VALOAREA ESTIMATA TOTALA A PROCEDURII: 656.945,00 lei fara TVA respectiv 149.305,68 euro (1 e = 4,40 lei).
- Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se accepta depunerea de oferte alternative
- Solicitare documentatie: documentatie disponibila integral la sediul institutiei (pct. 1), birou achizitii publice, zilnic pana la data de 16.06.2015 intre orele 8.00-16.00, distribuita in mod gratuity, sau pe pagina web a institutiei.
- Termen limita de primire a ofertelor: 19/06/2015, ora 10.00
- Adresa la care se transmit: Sediul AC (pct 1)
- Limba de redactare a ofertelor: Romana
- Data ora si locul deschiderii ofertelor: sediul AC, 19/06/2015, ora 11.00
- Garantii solicitate: garantie de participare in cuantum de 1,2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 7.883,34 lei (modalitatea de constituire conform Fisei de date)
- Modalitati de finantare: Buget propriu
- Criterii de calificare: conform Fisei de date (se vor respecta integral cerintele ), neprezentarea unuia/mai multor documente de calificare si selectie atrage descalificarea ofertantului.
- Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile
- Criteriu de atribuire: “pretul cel mai scazut”
- Alte informatii: cu privire la DEPO prin solicitare de clarificare, raspunsurile se vor transmite pana cel tarziu la data de 16.06.2015.
|
Nume si prenume |
Functia |
Data |
Semnatura |
Verificat |
Ing. Rozorea George Gabriel |
Director General |
|
|
Intocmit |
Nagy Alina Petronela |
Responsabil achizitii |
|
|
DESCARCA CAIET DE SARCINI
DESCARCA ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI
DESCARCA FISA DE DATE
DESCARCA FORMULARE
DESCARCA ANEXA OFERTA FINANCIARA
DESCARCA MODEL CONTRACT